ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazzák a cbdolajbolt.hu (ill. hempireshop.hu) – továbbiakban: Eladó – weboldalon elérhető online szolgáltatásának leírását és a webáruház használatának feltételeit. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A webáruház üzemeltetőjének (Eladó) adatai:
Cégnév: ATROLL Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Adószám: 11187268-2-11
Cégjegyzékszám: 11-09-003011
E-mail: atroll@atroll.hu

1. A szerződéses kapcsolat létrejötte:

1.1 Az Eladó értékesítései a szerződő felek eltérő írásos megállapodásának hiányában kizárólag az ÁSZF-ben meghatározott feltételekkel történnek, amely legkésőbb a vevő (továbbiakban: Vásárló) megrendelésének leadásával a vevő által elfogadottnak minősül, a szerződés részévé válik.

1.2. A Vásárló a megrendelésével a jelen ÁSZF-ben szabályozott feltételekkel vállalja, hogy a megrendelt árut átveszi és az Eladó által közölt árjegyzék szerinti vételárat az előírt fizetési határidőben maradéktalanul kifizeti.

2. A vásárlás menete

2.1 Termék kiválasztása és kosárba helyezése a „Kosárba rakom” menüpontra
kattintással.

2.2 A Kosár tartalma a jobb felső sarokban található, „Kosár” ikonra kattintással
ellenőrizhető. A megrendelt termék mennyiségének megváltoztatására a „Mennyiség” oszlopban, az új mennyiség beírásával, vagy a „+” és „-” gombok megnyomásával lehetséges. A kosár tartalma a kezelőgombokra kattintással azonnal frissül. A Pénztárhoz a Kosárból lehet eljutni, a bal alsó sarokban található „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintással.

2.3 A vásárlás a Pénztárnál a szállítási adatok megadása után a Megrendelés elküldése menüpontra kattintással fejezhető be. A vevő adatai, fizetési mód és a szállítási opció kiválasztásával, illetve az Adatvédelmi Nyilatkozat elfogadásával az oldal átirányít a Rendelésösszesítő oldalra, ahol áttekinthetjük rendelésünket. Itt még lehetőségünk van az adatok azonnali módosítására.

2.4 A vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban a szállítási adatok megadása (Vásárló neve, -címe, szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma) kötelező. A cégnév kitöltése esetén a cég lesz a vevő.

2.4 A megrendelést követően e-mailben visszaigazolást küldünk a Vásárló részére. Az Eladó a megrendelést csak akkor fogadja el, amennyiben a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt kitölti (lásd. 3. pont). Az Eladót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3. Szállítási feltételek, fizetés

3.1 Az Eladó a megrendelt és házhoz szállítani kért árut 20.000,-Ft feletti megrendelés esetén díjmentesen szállítja ki.

3.2 A megrendelések kézbesítését az GLS futárszolgálat végzi, a szállítási címként megadott helyre.

3.3 Fizetés módjai:

  • PayPal online fizetés az áru megrendelésekor.
  • Banki előre utalás. Ilyenkor a megrendelt termék csak a teljes vételár Eladó bankjába történő beérkezése után kerül kiszállításra.
  • Utánvét. Ez esetben a megrendelés végösszegét a Vásárló az áru átvételével egyidejűleg vagy készpénzben, vagy bankkártyával fizeti ki a GLS futárának. A készpénzkezelés, illetve a bankkártya használat kezelési költséget von maga után.

3.4 Szállítási határidő: Az Eladó a megrendelések futárcéghez történő eljuttatásának jelentős részét általában már a következő munkanapon teljesíti, az átlagos kiszállítási határidő 2-4 munkanap. A megrendelés során a Vásárlónak a Pénztárnál, a „Megjegyzés” menüpontban van lehetősége jeleznie a megrendelésére, illetve a kiszállításra vonatkozó speciális igényeit.

3.5 Amennyiben a GLS futárja sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a szállítmányt a szállítási címre (pl. senki nem tartózkodik a címen az átvételhez) a futár értesítést hagy, és a termék kézbesítését a következő munkanapon még egyszer megkísérli.

4. Regisztráció

4.1. A Vásárló a regisztráció jogcselekményével kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait (nevét, lakcímét, telefonszámát, e-mail címét) az Eladó a szerződéses kapcsolat során, annak teljesítése érdekében legkésőbb addig amíg vevő a törlést nem kéri, felhasználja és kezelje, illetőleg azokat az Eladó a nyilvántartásaiban tárolja. A Vásárló továbbá a megrendelésével, a jelen ÁSZF alapján kinyilvánítja azon igényét, hogy az Eladó a részére elektronikus úton reklám és marketing ajánlatokat küldjön. A Vásárló jogosult jelen ÁSZF alapján bármikor visszavonni előbbi igényét, a reklám és marketing anyagok részére való megküldésének korlátozására vagy tiltására vonatkozó írásbeli nyilatkozatának az Eladóhoz történő eljuttatásával (info@hempireshop.hu elektronikus levélcímre).

4.2. A Vásárló bármikor tájékoztatást kérhet személyes adatainak kezeléséről, kérheti személyes adatainak helyesbítését, zárolását vagy törlését.

5. Árak

5.1 Az egyes termékek árai megtekinthetőek a termék információs oldalán és a kiválasztást követően a Kosárban. A termékárak magyar Forintban vannak meghatározva, tartalmazzák az általános forgalmi adót. A végösszeg tartalmazza a kiszállítás költségét is.

5.2 A termékár a termék vásárlás időpontjában megjelölt vételára.

5.3 Az Eladó a termékár díjváltoztatási jogát fenntartja, azzal, hogy a módosítás a cbdolajbolt.hu (ill. hempireshop.hu) weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termék(ek) vételárát nem befolyásolja.

5.4 A termék elérhetőségével kapcsolatos, árazási, valamint nyomtatási hibával – ideértve a nyomtatott anyagokban való és weboldalon szereplő hibás információközléseket – kapcsolatban az Eladó a tudomásszerzést követően haladéktalanul gondoskodik a hiba megszüntetéséről. Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleges rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor az Eladó nem köteles a terméket a hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén az Eladó a Vásárló által megfizetett teljes vételár visszatérítéséről gondoskodik.

6. Reklamáció

6.1 Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az info@hempireshop.hu e-mail címen közölheti, illetve a „KAPCSOLAT” menüpontban küldhet üzenetet.

6.2 Az Eladó a panaszt megvizsgálja, és a lehető legrövidebb időn belül orvosolja, de legkésőbb 30 napon belül írásban megválaszolja.

6.3 Amennyiben a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát eljuttatja a Vásárlónak, valamint a panaszt elutasító álláspontját megindokolja.

6.4 Vásárló a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testületi eljárást kezdeményezhet.